Click Here!!

Saturday 8 March 2014

Genting Highland

Hish! tak sabarnyer aku nak pegi genting highland hujung bulan ni. Asyik duduk bilik je,boleh beku kepala otak aku.so,first sekali bila aku nak pegi Genting Highland mesti la sediakan duit yang secukupnya.Maklum lah makanan kat sana memang mahal sangat. Ye la,aku ni student lagi,mana la ade baget lebih..huhu..
 
 Cable Car in Genting Highland.


Haa,ini la cable yang akan aku naik...haha....bestnya ^_^.
Cable car ni tak ade la mahal sangat Rm 6.00 je for adult.Tapi untuk sampai mengambil masa 15 minit..waa,,lama kan?huhuu..bagi yg gayat mcm aku la..kuikui

Paling tak sabar aku nak pegi thema park,mesti best kan..apatah lagi kalau pergi dengan orang yang kita sayang.Lagi seronok..heheh



Aku harap,selamat la pergi dan balik nanti,InsyaALLAH
 

No comments:

Post a Comment